welzorg neezorg

8 september 2019 om 21:35 Zorg Deel je nieuws


Op donderdagavond 29 augustus bel ik om 16.45 uur de firma Welzorg. Mijn contactsleutel van mijn scootmobiel is afgebroken. Mijn gegevens worden op-
nomen. Na weer een telefoon naar Welzorg, gegevens opnieuw door-
geven. Mijn echtgenoot belt weer.De Mevrouw bij Welzorg maakt er een spoed reparatie van en zij belt later terug .Ze krijgt de spoed reparatie niet in de computer,maar monteur is onderweg. Inmiddels loopt het tegen 20.00 uur.
Weer bellen , monteur is onderweg. Geen monteur. Weer bellen. Weer 
gegevens doorgegeven. Men denkt bij Welzorg, dat ik bij mijn huis sta maar
Ik sta bij de Kostverlorenhof in Amstelveen .
Weer contact met Welzorg. Monteur is nog steeds onderweg. De winkels 
sluiten. Inmiddels is het 21.30 uur .Weer gebeld, monteur onderweg.
Gebeld, er zou een taxi komen om ons naar huis te brengen geen taxi gezien. Mijn echtgenoot kwam op het idee, om een greenwheels
auto te huren, er staat er een op Kostverlorenhof. De auto staat er maar 
werkt niet, dan maar  naar een andere plaats om een auto huren.
Het is inmiddels 22.30 uur. Mijn echtgenoot is net weg, als de service auto
van Welzorg arriveert. Monteur: dit voorval heeft een staartje.
Mijn scootmobiel hadden wij ergens gestald.
De monteur heeft de afgebroken sleutel verwijderd, een klusje van ongeveer
20 minuten.
Wij waren om 23.00 uur thuis. De scootmobiel werd thuis afgeleverd.
Deze affaire heeft mij enkele dagen aan bed gekluisterd daar ik door verkleumd .
B.Zwanenburg-Vos
Prof.P. Scholtenlaan 6
1181 ME 6 Amstelveen

Verstuurd vanaf mijn iPad
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie